Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 16, 2009

Aku Menulis Semula...

rindu betoi aku kat blog ni..lama sungguh aku tak jengah n buat posting...

macam2 yg aku nak share ngan korang..

apa-apapun ni summary apa yg berlaku dlm hidup aku sepanjang ketiadaan aku di sini..

bulan oktober - bulan penuh ngan aktiviti berbengkel... tiap2 minggu aku berbengkel.. walaupun destinasinya dekat2 saja, tapi letih betoi aku rasa...

pastu balik ofis, menjalankan keja rutin...cam biasa..bertimbun-timbun..

bulan november
takdak apa yg spesial, kecuali hari raya aji.. kami ramai2 p The Lost World of Tambun...
seronok si F&F itu main ayaq..

Disember
aku kena p Kelantan, hantar soalan exam.. ada chance la bawak farah berjalan2 disana.. di kesempatan itu jugak, sempat melawat sedara mara kat kelantan.. bawak sekali MIL aku.. lega kata dia, dah jumpa semua adik beradik kat sana..

sekarang ni aku sibuk skit ngan exam. hari ni last, so harap leh rest skit lepas ni..mood keja pun cam hampeh ja..macam2 perangai dok ada kat ofis ni.. letih nak melayan..

bulan ni jugak, every week ada invitation kawin.. so tiap2 minggu makan free la..hehehehe

ooopppppsssss.. lupa nak citer, on 10th & 11th dec 2009, farah kena attend orientasi kat sekolah dia.. hari 1st nangis, hari 2nd pun camtu gak.. skul stat 4th ni kena tunggu la gamaknya aku ni.. harap2 lepas ni dia ok skit..sbb manja, teacher2 lak cam garang2 ja...

u guys wish her all d best ya...

lagi satu, daku dah leh pusing satu round dlm swimming pool.hahahaha.. pecah rekod sendiri.

1 comment:

  1. takut dia terlampau attached ngan mummy dia laaa.. trs xmo sekolah nnti...


    kene distance kan sket

    ReplyDelete