Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 8, 2009

Kasut Baru...

baru2 ada N-3 aku pasal betapa susahnya mencarik kasut baru.. lagi sekali aku round QB, aku dah jumpa kasut idaman, tapi belum ada fulus..

tiba2 kelmarin, en.somi sms, "nak beli jam tak? bonus ada belen RM350..(since jam hantaran kahwin aku yg dah 5 taun pakai tu dah rosak)

yeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaa... itulah reaksi pertama aku.. sambil dok gelak sorang2, aku sms balik "beli kasut boleh? jam nak beli hak murah2 je dah la".

terus set appointment ngan dia, lunch time terus aku drive g amik dia kat ofis, terus p QB, terus p kedai kasut idaman hatiku..wakakakakkaka.. en somi kata, aku tak kasik can, pantang dapat offer... hehehhehe..

so semalam aku telah berjaya merembat sepasang kasut berwarna oren, glossy, RM288, Clark..

hahahahhaha.. aku sgt suka..

tapi arini aku jd dengki balik, dia pun nak p rembat jugak sepasang Clarks, RM300++ huhuhuh.. dengkinya aku.. ada lagi menda raya yg aku nak beli ni, camna dia lak boleh ada belen duit lagi ni..

tak adil..tak adil..

1 comment: