Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, April 12, 2010

Lama sudah berlalu...........

lama dah tak menulis..lebih kurang begini life daku lately..

Faris yang makin rancak memanjat..sudah boleh menuturkan sepatah dua kata perkataan.. agak jelas walaupun kadang2 kena paksa dia bercakap..

Farah yang semakin rajin berbahasa Inggeris.. juga makin bijak matematik..

Aku dan en.somi yang semakin sibuk bekerja.. hari2 kami balik lewat.. around 6.30 baru nak boleh jejak kaki keluar dari ofis.. bukan merungut, tapi letih.. kesian anak2 & jugak mak yg tolong tengokkan anak2..

Saudara yang semakin menyenangkan hati, alhamdullillah.. sorang yang dah keja tu, dah boleh balas jasa mak..  sorang masih lagi mencari2 rezekinya di mana.. insyallah, akan tiba.. sorang lagi bakal pulang dengan segulung ijazah.. pastinya lebih membanggakan mak.. sorang lagi yg tak abis2 meminta dan mengharapkan.. terlalu letih dan terlalu lelah kami menyaksikan kehidupan yang tidak mahu diubahnya..

Rakan2 di alam maya juga tak sempat daku jejak.. lama tak bertegur sapa..rasa rindu juga, tapi apakan daya, tak termampu dengan beban kerja yang diterima hari2..moga rakan2 mengerti..

Begitulah lebih kurang kisah aku sepanjang aku tidak disini..
bila free, kita jumpa lagi....

2 comments: