Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, April 18, 2011

Hyper kah??

Tiba- tiba arini aku rasa sgt tak puas hati...
Situasi: en. somi post pic ni kat FB dia.


dan cam biasa ada la friend yg komen.

satu komen yg aku baca ialah:
Hoh....I cannot handle this...LOL...hyper gilerz

tiba-tiba aku emosi,
gambar budak 2 orang kat atas tu nampak cam hyperkah?
masalahnya statement : HYPER GILERZ tu yg buat aku bengang..
ke budak ni tak paham maksud Hyper tu..

apa-apapun, aku tak rasa sebab pregnant aku jadi sensitif,
cuma agak terkilan dengan komen yang pada aku KETERLALUAN..

nota kaki: klu nak komen gambar anak orang, jgn la guna perkataan yg sensitif. gunakan perkataan yang baik2 tuk anak2 yg masih kecil, setiap yg keluar dari mulut kita ni umpama doa.. even if they are hyper, aku still bersyukur dengan kurniaan-Nya, mereka anugerah terbaik buat aku. 

5 comments:

  1. xnpk hyper pun..takat posing buat peace ja.. klu hyper pun biasa la budak2.. & betul correct!! nk comment anak org kena berlapik ayat..

    ReplyDelete
  2. setuju 8juta kali...

    a unmarried frend once said, susahlaa, bdk2 skang bijak sgt, tak pyhla bagi susu yg mahal2 apa da dha, bla3...

    such a stupid statement..

    and we answered, "wait till ur turn then tgk susu apa u nak bagi.."

    btw... xnmpk hyper pun, nmpk cumelll jaaaa

    ReplyDelete
  3. apa yg di nampak sampai kata hyper tu? opss..tahniah nak dapat lagi sorang ye.. ;p

    ReplyDelete
  4. kak fae, kami ada tag GA kat page aine.. kalo nak, join la...

    ReplyDelete
  5. loh..gambar statik kot. hyper celah mne?

    ReplyDelete