Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 3, 2009

Anak mami.....

alkisah, ahad lepas berlangsungnya pertunangan adik ipar daku dengan jejaka idaman hatinya..
mak mentua aku masakkan laksa utk jamu tetamu yg datang...
disebabkan oleh aku seorang menantu yang sangat 'pandai' memasak, so mak mentua aku mintak tolong aku potong2 sayur je la..

tengah aku potong2 sayur tu, farah pun mai la.. dengan muka tak pueh hati

'mummy, awat asyik mummy ja yg kena wat keja, orang lain malas ka??'.. uikkkk..aku terkedu..

anak dara aku itu anak mami.... so mulut laser tu tak siapa leh nafikan lagi...

3 comments:

  1. awah ni wat malu kampeni ja tau!

    ReplyDelete
  2. uii! lasernye mulut. hehe..
    tapi berbudak punyer laser mmg ikhlas.

    ReplyDelete
  3. wah!! tulus mulus seh!
    tp bagus gak mcm tu.. =p

    ReplyDelete