Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, June 22, 2009

Happy Birthday Michael


aku

Sabtu lalu, aku dapat jemputan ke birthday party Michael, Ross's husband... mula2 en somi tak mo p, dengki la tu, sbb daku bersiap bagai, dia pakai baju biasa ja.. hehehehhe..sori ye en.somi.. daku takkan p berparty secara bidan terjun sahaja..mesti lengkap bagai..hahahhaha..

so aku sgt merasakan aku cun pada hari itu, sebab?? aku pakai clincher.. hasutan yg berjaya oleh one of my sistas di alam maya... hahahaha..

so korunk tengok la sendiri, cun ka tak cun?... apapun aku tetap rasa aku cun..wakakaka..klu hangpa rasa aku tak cun, sila la pejam mata, takyah tengok gambaq aku yg cun ok...


aku lagi

aku lagi & lagi

me & cik abang sayang.. (sori ye, takleh tunjuk byk2, hensem sgt)


i luv u mummy, mucho

me, ross, fidah, nieza

so, aku cun kan??? kan?? kan??? hahahhaha

No comments:

Post a Comment