Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Sunday, June 21, 2009

Trip to Kelantan

13.6.2009, aku diarahkan ke Kelantan..since barang yg nak dipos menggunakan khidmat syarikat penghantaran ekspress (betul ke translate dari Courier service?) tidak memuaskan...

en somi memang setuju je la..bab travel ni memang serah la kat en somi aku, pasti di'yes'kan saja.... so seawal pagi pukul 5.55 am, kami bertolak..memandangkan aku adalah menantu yg baik, maka aku panjangkan jemputan trip to kelantan ni kepada mak mentua kesayangan aku.. dia memang suka klu boleh p shopping kat kelantan..

ni la sekitar gambaq2 yg sempat diabadikan .....

farah di atas banjaran titi wangsa.
posing kat pasar wan khadijah


ini lori membawa lembu yg kami temui di sepanjang jalan Grik, laju wei, driver lori tu bawak, kesian lembu2 itu..
ok la, setakat tu je la gambar2 yg ada..ada lagi, tapi daku malas nak upload..

No comments:

Post a Comment