Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 10, 2009

Cita-cita @ Impian @ Harapan

byk cita-cita aku yg belum tercapai.....
ada jugak harapan aku yg telah punah....
masih byk impian aku nak digapai...
tapi apa pun yg telah berlaku, aku bersyukur dengan apa yg aku ada hari ni..
semuanya membahagiakan.. walaupun ada jugak yg pahit.. tapi masih mampu aku telan.. pastu teguk air masak..ilang la pahit tu...

aku teringin mengikuti:
1) kelas jahitan manik - done
2) kelas make-up - dah register, minggu depan start
3) kelas jahitan baju - coming soon
4) kelas cupcakes - coming soon

aku berimpian :
1) rumah batu 3 tingkat
2) laman rumah ada kolam ikan n fountain
3) kereta yg boleh memuatkan suami, aku, anak-anak, mak n mak mentua ...

aku berharap :
1) kesetiaan suami yg berkekalan...
2) anak yg soleh dan solehah
3) kesihatan yang baik bagi semua umat manusia
4) umur mak yg panjang, supaya aku dapat membalas setiap jasa dan budi yg telah mak taburkan semasa membesarkan aku...

No comments:

Post a Comment