Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 18, 2009

Tempat jatuh lagikan dikenang.....

faris dah pandai nak mencari-cari tapak tuk berpegang n berdiri...
balik keja, aku nampak sapu tangan penuh dengan darah..
tanya dekat mak, mak kata, faris jatuh masa dok memanjat.. berdarah abis gusi dia..sib baik belum ada gigi..klu tak, silap2 leh patah gigi...

psatu aku ngan si ayah decide tuk beli playpen la..selamat skit klu dia memanjat dalam tu...
pastu agak bersih, sbb faris tak merayau merata-rata.. aku notice umah cam cepat sgt berabuk.. tiap2 hari sapu pun, penuh satu penyodok ngan habuk2.. (plus rambut aku yg dok gugur ni)..

so time lunch, aku ngan si ayah pun merempit la ke Beach Street.. carik playpen, hak buat ngan rotan tu.. jumpa RM85 ringgit sahaja.. sekali terbekenan ngan ponny, RM69 sahaja.. kautim ngan amoi tu, dia kasik suma RM140..

tabiat yg aku notice kebelakangan ni, kalau aku nak membeli apa2 untuk si faris mesti kena ada sesuatu untuk si farah jugak.. begitu jugak la sebaliknya.. maknanya, aku takleh beli satu ja.. tak sampai hati..

No comments:

Post a Comment