Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, August 31, 2009

Berbuka

aku takdak idea nak di postingkan, so aku nak kongsi ngan korang juadah berbuka yg aku nikmati pada 3 hari yg lepas...


sabtu
aku berbuka dengan laksa..one of my fav.. errmmmm seingat aku 3 mangkuk aku bedal..kekekekek..
ahad
aku try resepi 'shepherd pie' (credit to ainee), sedap dan paling best, menjadi, sgt mengenyangkan. so len kali kena buat skit ja, tak pun kena buat time raja makan ada.. baru boleh abis.. pastu mak buatkan roti jala, sbb anak dara di kejauhan pulang ke kampung halaman..
isnin
dah takdak idea nak makan apa, last2 p menjengah ke pasar ramadhan Bayan Baru.. macam2 ada.. 1st time aku jejak kaki ke sana pada bulan posa kali ni, beli nasi kerabu + masak lemak siput sedut..

gambar daku tak amik, dah abis makan, baru teringat..

belum ada kesempatan lagi berbuka di luar, dengan si butak itew, asal aku nak makan ja dia nangis, asal nangis ja time aku nak makan..huhuhuhu...

1 comment:

  1. eheheh...
    nnti try buat pie tu + ngan cabai melaka...
    sheperd pie malay version!

    ReplyDelete