Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday, October 30, 2009

Berbengkel..

pada masa ni, saat ni, aku tengah dok berbengkel..
apa yg depa dok bincang, setengah ja masuk kepala..
mengantuk, semalam gatai p tengok NUR KASIH..
tangkap leleh weiiii..bengkak mata sampai hari ni..
so mata pun cam agak berat nak diangkat...
tapi apapun, aku bersemangat waja gak,
blog ni la pengubat hati aku..kekekeke..
boleh jugak kurangkan skit kemengantukkan aku ni..
malam ni lak ada dinner, japg en.somi balik keja bwk farah datang.
faris cam biasa, kena tinggal la..sbb daku kena bertugas..cian dia..
klu dak memang dia leh join, macam2 ada..
wish me gud luck, aku tak penah menang hadiah lucky draw.
kurang bertuah agaknya dari segi ni
hadiah menarik macam2 ada ni..
tv, percutian ke MEDAN utk 2 orang
penginapan di hotel dinner di hotel. lunch di hotel,
cash voucher dlm jumlah yg menarik..
best..best.. daku update pic malam ni klu sempat ye...

No comments:

Post a Comment