Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 8, 2009

Hari Terakhir....

k. surma yg berbaju ijau..
jgn suspen ngan tajuk di atas..
sebenaqnya hari rabu yg lalu adalah hari terakhir puan surmawati arshad bertugas di ofis daku ni... panggilan manja beliau adalah BONDA...

memang dia di anggap sebagai seorang ibu pun di kalangan kami..

sedih?? aku sedih la jugak.. tapi aku tak nangis, tak sempat sebenaqnya, sbb dok sibuk ngan bengkel KPI..klu tak, memang aku pun join sekali drama ayaq mata duyung..hehehe
apa pun, aku doakan semoga k.surma tidak melupakan kami di sini..semoga k.surma menjalani hari2 yg mendatang dengan lebih tenang..
going to miss her ikan sambal acheh n nasi bukhari.. sedaappp.....

1 comment:

  1. abis kontrak dah ek....ari tu dia mai opis aku baca yasin..x sempat sembang panjang

    ReplyDelete