Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 15, 2009

DINNER TKSM 2009

TARIKH : 31 OKTOBER 2009 (SABTU MALAM AHAD)
TEMPAT : HOTEL ROYAL (FORMERLY KNOWN AS SHERATON PENANG)
TEMA : HITAM PUTIH
di atas adalah plan dinner tuk kelab di ofis aku..
tema dipilih berdasarkan kaler so senang member2 nak carik bahan..
lagipun gaji lambat lagi kan.. so kena la jimat2..
pakai la apa2 yg ada.. boleh ka aku??
rasa cam nak kena p beli few accessories, mekap, hair do.. huhuhu..kuaq duit gak ni..
accessories - cam nak kena amik cuti hapday p kat mall
mekap - leh wat sendiri kot..
rambut - shopping mall sebelah tu je..
yang aku perlukan sekarang adalah masa..
sbb aku pun terlibat sebagai urusetia tuk handle dinner ni..
cam tak berapa nak cukup masa ja..huhuhu..
aku harap semuanya berjalan lancar..
harap semua berpuas hati..
harap semua happy..
gambar akan diattach selepas dinner ok..

1 comment:

  1. wahhh...rajin hg menjointkan diri...
    aku masih begitu....sejak d sini...tetap meneruskan tradisi tidak joint apa2 dinner....

    ReplyDelete