Ijab & Qabul Termeterai

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Sunday, October 4, 2009

Mimpi...

last few days, aku mimpi.. gigi aku dipaksa cabut oleh en mizi..
rindu kat mizi kot, tu yg terbawak2 sampai ke dalam mimpi..kekekekke
ada orang kata kat aku, klu mimpi gg tercabut atau kena cabut,
maknanya ada orang yg kita kenal, akan meninggal..allahualam..
tapi sabtu lepas aku terima perkabaran, ayahanda kepada Pn.Nasibah, salah seorang kenalan di pejabat aku meninggal dunia... hari ahad semalam pulak, suami kepada sedara jauh aku lak meninggal dunia.. kisah ni tragik skit, sbb tahun lepas dalam bulan syawal jugak, isteri beliau dijemput Ilahi, tahun ni, bulan syawal jugak, si suami pulak yg pergi.. kesian anak2 diorang, kecik2 dah jadi yatim piatu, yg bongsu baru umur darjah 1...
benarkan mimpi itu suatu petanda, atau hanya mainan tido..
entah la.. tapi sedekahkanlah al-fatihah buat mereka yg telah pergi..

3 comments:

  1. Al fatihah dan salam takziah
    yang pergi pastikan tak kembali lagi...

    ReplyDelete
  2. sayang ibu, terima kasih..

    zonaku, laki arwah k.chah, anak chu sema (makteh)

    ReplyDelete